Zbroje
Jednoduše řečeno se jedná o věci, které nosíte (si oblékáte) na sebe, resp. na svoji herní postavu.
K čemu teda zbroj slouží?
Základním atributem u zbrojí je Armor, což je atribut, který je na zbrojích za účelem procentuálního snížení nemagického zranění, které utrpíte v boji. Procentuální hodnota se odvíjí od vaší celkové hodnoty Armor a úrovně postavy. Ovšem ne všechny části zbroje Armor přidávají. Některé části zbroje (oblečení) nepřidávají nic (tzn. slouží jen pro grafický efekt). U kvalitnějších kousků než Common (bězné) se vyskytují často bonusy do základních atribut postavy, u některých kousků i/jen některé jiné bonusy (viz. Equip).
Jak se zbroj dělí?
Správná otázka. Základní dělení zbroje je :
Podle povolání může hráč používat třídy zbrojí pro které je způsobylý. Tyto třídy se dále dělí podle toho k čemu daný díl zbroje slouží (na co se obléká). Tyto díly jsou :
Další součástí zbroje jsou šperky :
- Neck (náhrdelník)
- Trinket 1 (naušnice)
- Trinket 2
- Ring 1 (prsten)
- Ring 2
Ostatní části zbroje :
- Cloak (plášť) - pláště
- Off-hand (druhá ruka) - štíty, ozdůbky, knížky
- Relic (pozůstatek) - pouze Druid, Paladin, Shaman
- Shirts (košile)
- Tabard (vesta)
Z tohoto výčtu jistě chápete, že hráč může nosit jeden náhrdelník, dvě naušnice a dva prsteny. Celkově může tedy hráč nosit až 18 částí zbroje (viz. obrázek).
Jak je to s vylepšováním?
Možnosti vylepšovaní jsou široké a naleznete je u jednotlivých profesí. U každé profese naleznete seznam částí Equipu, které mohou vylepšit.