WoW hlášky Vol.I

25.03.2011 14:26

<a> z jedne diskuze o dotě...
<a> rofl. Mel jsem kamose, ktery hral fakt hafo CSko a k nemu jednou zacala chodit fakt bombova slecna a bylo znat ze o nej ma celkem zajem a pamatuju si to jako by to bylo vcera kdyz jednho dne prisla k nemu zazvonila a on ji otevrel - Noo ahoj Petro, vis musel jsem si vybrat mezi tebou a CSkem No a vybral jsem si CSko tak CAU!!! Very Happy
<b> :D to je jeste prd, kamos (ktereho znam osobne) chodil s jednou holcinou asi 2 roky... behem te doby jsem s nim hral i cs, on vsechno v pohode stihal, jak cs tak tu holku... az jednou ho chytlo wowko, mno a mila slecna musela jit stranou... par tydnu potom mi ten kamos rikal kolik ma na to bez ni najednou casu :D
<a> to sou lolci...
<b> tjn
<a> najit babu tak prodam licenci na celé wovko s cskem dohromady...
Komentář: nekteri z nas jsou schopni opravdu velkych obeti :D


<Fox> a ted ejste budu davat 50 kc mesicne na klanovej server v Batllefield2
<Ted> hmm, oni chtej platit neco???
<Fox> 750 za server pro 32 lidi
<Ted> bych za hru nikdy 50kc mesicne neutratil
<Fox> a co je WoWko?
<Ted> to neni hra
<Ted> to je zivot
<Fox> looool
Komentář: wowkari... omg


<zangada> mi prave volal chalan
<zangada> nie ze ako sa mas
<zangada> chybas mi
<zangada> co robis
<zangada> ale: KEDY DOJDE MATUS IDEME HRAT WOWKO

<a> zdar co bolo dnes v skole?
<b> lol som mal dost dnes
<a> co sa stalo?
<b> vies prvu sme mali anglinu s tym novym mladim
<a> jasne
<b> kerky prisiel neskoro jak vzdy, ucitel sa ho pyta ze kde bol a tak sa mu siel slusne ospravedlnit
<a> a co je na tom???
<b> cakaj, cakaj uz sa k tomu dostavam
<b> citujem :) "Prepacte ze meskam, ale mali sme raid do noci" :D vies wowko driti :)
<a> jj viem loool :D
<b> ale to nie je to najlepsie
<b> ucitel mu odpoveda "Aj my sme mali a prisiel som na cas"
<a> rooofl :D :D :D
<b> a tak potom do konca hodiny kecali o wowku, sak ti poviem zajtra :))


<Dougan> Máš WoWko?
<Moki> Jj
<Dougan> Jako moje WoWko?
<Moki> Jojo, tvoje WoWko, mám ho u někde doma
<Dougan> Ufff, sem měl strach že sem můj poklad ztratil
<Moki> Jako by se stalo


<aaron> Zduř, co paříš?
<rindir> runescape...
<aaron> Co to je?
<rindir> to je FTP MMORPG od JaGeXu...
<aaron> Cože?
<rindir> WoWko pro chudý...

—————

Zpět