Vtipy s WoW tématikou Vol.VI

25.04.2011 20:13

 

Je to modrý a lítá to po místnosti. Co to je? Gnom s propíchnutou plící.

 

 

Víte proč aliance pořád leze do Crossroads? Protože nemá na vlastní WC !!

 

 

Proč si warrioři nedávají na zbraň intelect?
Protože by jim bylo trapně, když by jejich zbraň byla chytřejší než oni...

 

 

Mág v hospodě kýchne. Tu se vedle něj z čistého vzduchu objeví zloděj, do té doby ve stealthu, a povídá: Já ty AoE fakt nesnáším!

 


Illidan Stormrage řekl "You are not prepared!" Tauren Roguna řekl: "Myslíš?"

 

 

Víte proč v televizi nedávají Akta X? Mulder a Scullyová uviděli Allianci a usmáli se k smrti.

 

 

Přijde vlk k chaloupce a říká: "Kůzlátka, kůzlátka, otevřete vrátka, to jsem já, vaše maminka..." A kůzlatko odpoví: "Ty nejsi naše maminka!" A vlk na to: "Pi*o, ty mas wallhack!"

 

 

Jak poznáš že tě balí Undeadka? Hází po tobě okem...

 

 

žák: Pane profesore? Kdy nám opravíte ty zápočtové testy?
profesor: Nevím, o půlnoci pouštějí Cataclysmu

 

 

Potkají se takhle elf druid s huntrem trpaslíkem a zakecají se:

Druid: Hele, pěknej vlk co tu máš, vadilo by ti, kdybych si s ním promluvil?
Hunter: Kámo, vlci přece neumí mluvit.
Druid: Vlku, bráho, tak co jak to jde?
Vlk: Všechno dobrý.
(Trpaslík se šokovaně dívá na jejich rozhovor.)
Druid: (ukazuje na huntera) Tady ten trpaslík to je tvůj pán?
Vlk: Není to jen můj, pán ale i nejlepší přítel.
Druid: A jak se o tebe stará?
Vlk: Vážně skvěle, lovíme každý den, krmí mě skvělám jídlem a bere mě do Undercity a dovolí mi sbírat kosti!
(Trpaslík vypadá naprosto ohromeně)
Druid: Vadilo by ti, kdybych promluvil s tvým kozlem?
Hunter: Moje koza nemluví.
Druid: Tak co kozle, jak se vede?
Kozel: Jo, paráda?
(Trpaslík se tváři naprosto šokovaně)
Druid: (znovu ukazuje na huntera) To je tvůj pán?
Kozel: Jop.
Druid: A jak se o tebe stará?
Kozel: Celkem dobře, dík za optání. Pravidelně na mně jezdí, kartáčuje mě každý den a chrání mě.
(Trpaslík civí jak vyoraná myš)
Druid: Mohl bych si promluvit s tvojí ovcí?
Hunter: Nic jí nevěř je to zasr*** lhářka!!!

 

—————

Zpět