Vtipy s WoW tématikou Vol.IV

31.03.2011 11:20

 

Název "HORDE" vznikl zkrácením anglických slov HOrribly RetardeD Entity.


Jak umírá mozková buňka Alíka ?

Velice velice osamocena.

 

Ironforge odpolední zprávy: Dneska se testovala nová gnómská helikoptéra. Bouhžel se zřítila poblíž IF hřbitova. Jedná se o největší katastrofu v dějnách. Dosud bylo nalezeno 300 těl a stále vykopáváme další.

 

 

Proč se většina Horďáků, kteří útočí na Stormwind, skládá z Taurů ?

Snaží se zapůsobit na stáda pasoucích se kraviček okolo.

 

Přijde Trpaslík do hospody v Stormwindu a objedná si 15 piv. Barman se na něj podívá zakroutí hlavou a řekne: “Víš o tom že každý den se uchlastá k smrti 100 lidí?” Dostane se mu odpovědi: “To není můj problém já jsem Trpaslík”

 

Jak se pozná milý, ochotný a inteligentní Alík ?

Přeběhl hrát za Hordu.

 

 

 

Potkáte-li Horďáka, tak se mu nesmějte !

Takové chování vůči psychicky chorým jedincům totiž není hezké.

 

 

Dva gnomové potkají v baru krásnou elfku. Je už pěkně napitá takže jí po chvilce jeden zbalí a jdou do hotelu. Zaplatí si pokoj. Jeho kamarád si také koupí pokoj hned vedle. Zvědavě poslouchá u zdi. Najednou slyší. “Já nemůžu”. Po chvilce slyší pláč: “Bože proč to nejde” Takhle to pokračuje ještě několik hodin. Druhý den se potkají v hospodě a jeho kamarád jej utěšuje: “Nic si z toho nedělej občas se to stane každému, že to prostě nejde” Druhý gnom se na něj podívá a říká: “Což s tím by problém nebyl ale já ať jsem dělal co sem dělal jsem prostě na tu postel nemohl vylézt.”

 

Jediný povolený způsob pro množení Alíků by mělo být půlení mečem.

 

 

Proč nikdy neporazí horďák na lvl 50 alíka na 70?

No protože má na rychlejšího mounta.

 

 

Proč je Thunder Bluff postavený na skále?

Protože se Taurenům nechtěla stavět kanalizace.

—————

Zpět