Vtipy s WoW tématikou Vol.II

22.03.2011 22:36

Co je Gnom mage? Minibar ! :D

 

         Spirit Healer dneska neměl den. Od rána samá práce. První se u něj objevil člověk. Spirit Healer se jen tak ze zvědavosti zeptal: "Proč jsi umřel?"
        "Áále, už dlouho jsem měl podezření, že mě manželka s někým podvádí. A jak jsem dneska přicházel domů, vidím viset z parapetu okna elfa ve spodkách. Popadl jsem palcát (mace), vyběhl po schodech a vzal ho po prstech, takže spadl. Ale ten neřád to přežil, tak jsem hodil z okna ještě těžkou truhlu a dorazil ho. Z té námahy jsem ale dostal infakrt a umřel sem."
Spirit Healer člověka politoval a ressnul ho.
        O chvíli později se na hřbitově objevil elf ve spodkách. Spirit healer se zase ptá: "Jak jsi umřel?"
!To by tě nikdy nenapadlo, Spirite. Tak blbou smrt jsi ještě neviděl. Pronajal jsem si v podkroví u jedné ženské pokoj, abych měl kde studovat magii. Protože ale bylo horko a zkoušel jsem Ohnivá kouzla, zpotil jsem se jako čuně. Tak jsem si otevřel okno a sundal robu, ať na sluníčku uschne. Ale vtom zafoukal vítr a roba fuč. Rychle jsem se po ní ohnal, ale přehnal jsem to a z okna vypadl. Naštěstí jsem se chytil konečky prstů za parapet, když vtom se přihnal nějaký šílenec a vzal mě palcátem přes prsty. Spadl jsem, to jsem ještě přežil, ale půlmetrákovou truhlou po hlavě už ne. A tak jsem tady, no."
Spirit Healer se jen zasměje, elfa ressne a myslí si svoje. 
        Jenže o chvilku později se na hřbitově objeví gnóm. "Jak jsi umřel?" A gnóm na to:
"To nebudeš věřit, Spirite, představ si, schovávám se takhle nahatý v truhle..."

 

 

Chyby jsme neopravovali, to by bylo na dlouho...

V posledních dnech se mi stává, že ztrácim kontakt s realitou. Jsem závisly na hrách a zaměňuju 2 skutečnosti.

Byl jsem na párty minulou noc................

        Snažil jsem se říct barmanovi, ať mi udělá 10 skleniček vody, a najednou jsem zahlédl krásnou dívku, její oči pritáhly mou pozornost a dal jsem se s ní do reči.
        Potom co jsme se pozdravili a trochu poklábosili, prohlédl sem si její veci ... oblečení

            Ja : Pekný gatě, kdes je vzala ?
            Ona : Mám je z města.
            Ja : Stormwind ?
            Ona :Ne, od H&M
            Ja : H&M, to je ňáky nový dungeon
            Ona : dung co ?
            Ja : Zapomeň na to, je tohle aspoň epická věc ?
            Ona : je to od Dolche&Gabana
            Ja : Ne já myslel, je to fialové ?
            Ona : Ne, nevidíš,že jsou modré ?
            Ja : Oh, je to modré, shánim ňákou kůži
            Ona : Cože kůži, si fetiš ?
            Ja : Fet co ? Ne ja nedělám fishing

        Dost dobře sem ji nerozuměl, ale chtěl sem s ni stravit noc, tak sem pokračoval.

            Ona : Co teď ? pudem k tobě nebo ke mě ?
            Ja : To záleží kam tě hodí heartstone

        V tento moment smradlavý muž zakřičel do mého ucha : je tu problém pankáči ? nech moji holku napokoji!

        Zeptal sem se : je tenhle alík s tebou ? Ale než sem stihl dokončit otázku došel ke mě... cítil sem ve vzduchu honor, tak sem ho praštil. 2 rány byly pro něj dost aby lehnul.. Byl sem trochu zklamaný, že sem za to nedostal žádný honor, ale potom co mě obvinili z vraždy, to byla poslední věc,na kterou sem pomyslel
        Najednou 4 hráči s guild tabardama prišli, a měli na nich nascriptovano "policie", a požádali mě ať jdu s nimi

            Ja : policie ? vy ste noví na tomto serveru, ještě sem vaši gildu nevidel ?
            P : Ha vtipálek co ?
            Ja : Ne, zloděj.
            P : dobře o tom si promluvíme na stanici
            I : Stanice? to je pro 5 ? nebo co bych tam delal s takovejma lamama
            P: Všechno bude v pořádku, následujte nás.

        Pomyslel sem si proč se nezeptali někoho z JdH, pro to jejich malo-lvlovou hovadinu. Ale nechtěl se mi dát logout tak sem je následoval.

            Ja : máte partu ? invite. Ok teď, jak se tam dostanem ? Na mountovi nebo poletíme ?
            P : následuj nás prosím !
            Ja : ok dam si cígo a du afk + záchod.

        Když sme dorazili, řekli ať si sednu, Řekl sem : na to neni čas, buffněte a dem! Ale jeden byl nasranej a řekl SEDNI. Tak sem si sedl

            P : rádi bychom viděli vaše papíry
            Ja : Ok, dejte trade
            P : co máš za práci ?
            Ja : Inženýr
            P : jakej typ ?
            Ja : specializace na výbušniny, bomby a granáty

Řekl něco týpkovi z jejich guildy : řekni inspectorovi at zchekuje jeho byt.

            P : co si chtěl na discotéce ?
            Ja : měl sem moc věcí v bance tak sem chtěl něco prodat
            Zase šepot : zavolej drogový team, pak si to s ním vyřídí

            P : chcete někoho zavolat než vás dáme do cely ?
            Ja : Ano, Dartha
            P : Právník ?
            Ja : Ne, můj vůdce
            P : cože ? co mu chceš říct ?
            Ja : Že přijdu pozdě do MC
            P : hoďte ho s ostatníma do detoxu

Přivedli mě do cely, kde další hráč seděl...

            Ja : Co tu děláš ?
            On : Chytli mě v lese, jak sem stahoval vlky
            Ja : Chceš si zlepšit cooking skill ?
            On : ne, sem leatherworker
            Ja : Si mág ? Uděláš mi chleba a vodu ?
            On : co s nima budeš dělat tady ?
            Ja : Proč tady ? dám port orgri a du do MC

 

—————

Zpět